Dubysos aukštupio mokykla

„Ką norima įvesti į gyvenimą, tą reikia pirmiausia įvesti į mokyklą“ Vilhelmas fon Humboltas

Penktoji integruota tema „Kaip veikia pasaulis?“

Penktoji integruota tema „Kaip veikia pasaulis?“ baigėsi integruotos dienos įvairiomis veiklomis. Aukštelkės skyriaus 6A, 7A klasės mokiniai domėjosi Senovės istorijos laikotarpyje išrastu popieriumi, jo gaminimo technika, olimpiadomis, olimpinėmis sporto šakomis. Kitų veiklų metu 6A ir 7A mokiniai „pasuko laiką atgal“ ir …..atsidūrė senovėje. Jie tyrinėjo rašto pradžią: piktografiją, ideografiją ir fonografiją, aiškinosi, kaip šifruojami hieroglifai, kaip jų tyrimą įtakojo atrastas Rozetės akmuo. Svarbiausia, kad patys pabandė savo mintis perteikti „savais hieroglifais“ ir juos pristatė draugams. 5A ir 8A mokiniai ieškojo informacijos apie ryškias asmenybes pasiriktame Naujausiųjų laikų laikotarpyje, analizavo jų atradimus. Dalyvavo foto iššūkyje, kuriame bandė atkurti įvykius užfiksuotus to laikotarpio nuotraukose. Dar 5A ir 8A klasių mokiniai nagrinėjo mokslo naujaisiais laikais pažangą. Stebėjo, kaip kito daiktai laikui bėgant, gilinosi, kiek mūsų gyvenimą palengvina ,,3in1″ produktai. Sparti mokslo pažanga kelia ir globalias problemas, viena iš jų – globalus atšilimas. Mokinių sukurti komiksai atsako į klausimus – kas tai, ką darome ne taip, kaip kiekvienas mūsų galime prisidėti prie šios problemos sprendimo.