Dubysos aukštupio mokykla

„Ką norima įvesti į gyvenimą, tą reikia pirmiausia įvesti į mokyklą“ Vilhelmas fon Humboltas

Lapkričio 15 d. Dubysos aukštupio mokyklos Bubių ir Aukštelkės skyriuose vyko 5-8 klasių integruotos temos „Kur mes esame vietos ir laiko prasme?“

Lapkričio 15 d. Dubysos aukštupio mokyklos Bubių ir Aukštelkės skyriuose vyko 5-8 klasių integruotos temos „Kur mes esame vietos ir laiko prasme?“ integruota projektinė veikla „Žmonijos atradimai, tyrinėjimai ir migracijos“.  

Šios dienos veiklas papildė kultūrinė edukacija „Invaziniai augalai“, kurios metu 7-8 klasių mokiniai sužinojo, kokie augalai ir iš kur atkeliavo į mūsų šalį, kokie yra augalų migravimo būdai ir kokią įtaką jie daro plisdami mūsų kraštuose, palygino augalų herbariumus su rodomomis nuotraukomis. Praktinėje veikloje mokiniai, naudodami džiovinto pelėvirkščio stiebų dalis vėrė netradicinius sodus, kuriais papuošėme mokyklos lauko erdves.  

Praktinėje kūrybinėje veikloje „Atradimų kelias“, dirbdami grupėse mokiniai pritaikė pamokose įgytas žinias, susiejo jas su naujai rasta informacija apie didžiuosius geografinius atradimus ir juos kūrybiškai perteikė savo sukurtuose maketuose ir plakatuose.  

5-6 klasių mokiniai ieškojo atsakymų į faktinius klausimus: Kokios medžiagos yra naudojamos namų statybai? Kodėl namai nenugriūna veikiami gravitacijos? Koks namas ir kokios jį supančios erdvės tinka skirtingos sudėties, turinčioms skirtingus pomėgius, šeimoms? Mokiniai projektavo gyvenamą namą su visais reikalingais pastatais ir apželdinimu. Bandė savo projektus perkelti į realų žemės sklypą. Minecraft aplinkoje statė kaimo sodybą, miesto daugiabutį, dvarą su parku ir poilsiui skirtomis erdvėmis, gynybinę pilį, parinkdami tiems pastatams tinkamas statybines medžiagas.  

Integruotą dieną užbaigėme užuominų žaidimu „Išradimai tarp mūsų“. Išmaniosios programėlės pagalba buvo įmintos išradimų mįslės ir kūrybiškai užfiksuoti senųjų civilizacijų išradimai, tebenaudojami mūsų kasdienėje aplinkoje.